NOVI POSLOVI


REKONSTRUKCIJA PRIJEMNO-IZLAZNIH HODNIKA NA
AERODROMU
„NIKOLA TESLA"

„Amiga" za istog investitora izvodi još jedan referentan i komplikovan posao: rekonstrukciju prijemno-odlaznih trans-fernih hodnika putnika, odnosno tzv. fingerskih hodnika sa čekaonicama. U toku je prva faza rekonstrukcije u okviru koji će, za oko 7.000 kvadratnih metara biti proširena korisna površina aerodroma, naročito dela za prihvat i otpremu putnika.
- Proširuju se čekanice između sadašnjih gejtova od linije Al do A6i od Cl doC4 i rade se nove čekaonice. Radove izvodi konzordjum, čiji je nosilac "Deneza M inženjering" iz Beograda, a članovi beogradska „Projektomontaža" i „Amiga". Naše preduzeće radi radove iz okvira elektroinstalacija jake struje i proizvodnju i montažu kompletne čelične konstrukcije. Radovi su započeti početkom decembra prošle godine. Posle izrade radioničke dokumentacije započeli smo izradu čelične konstrukcije, u toku su radovi na izradi bušenih šipova. l ovo je prilično složen posao, zato što se radi u okviru postojećih objeka ta, pa se treba uklopiti u postojeće konstrukcije. Složen je i porblem instalacija, ne postoji dovoljno detaljna dokumentacija postojećeg stanja, tako da sve to otežava situaciju, ali pokušavamo da održimo zadate rokove. Ugovoreni rok za završetak tih radova je 180 dana - kaže Slobodan Petrić, menadžer projekta.
Aleksandar Tošković, direktor Predstavništva „Amige" u Beogradu ocenjuje da je ovo tehnološki komplikovan i osetljiv posao, zato što se za vreme izvođenja obimnih i zahtevnih radova aerodrom ne zatvara, već saobraćaj normalno funkcioniše. On dodaje da se posao radi fazno, pa će celine biti predavane investitoru onako kako se budu završavali radovi. Sada je veliki deo aerodroma pod radovima koji će, prema dinamičkom planu gradnje biti završeni početkom juna. Svi radovi se obavljaju u restriktivnoj zoni, iza granične linije, zbog čega podležu bezbednosnim procedurama i komplikovanoj proceduri. Zato se traži izuzetno veliki stepen pouzdanosti i mogu da budu angažovani samo radnici koji su duže godina stalno zaposleni u "Arnigi".
sama čelična konstrukcija dosta je komplikovana. Praktično, nadogradnja se vezuje za postojeći objekat, tako da ima puno tehničkih detalja zbog kojih je deo „Amige", naročito onaj koji se bavi čelikom i pripremom - dosta angažovan. Mislim, pre svega na radioničku izradu i na razrađivanje svih detalja i prilagođavanje kompletne dokumentacije stvarnom stanju na terenu i onome što je isprojektovano - kaže Tošković.
Sve rekonstrukcije jako su zahtevne, zato što uvek može da bude iznenađenja ili dodatnih problema kada otpočnu radovi, ali pošto je na projektu angažovan konzorcijum visokoreferentnih preduzeća, nadamo se da će objekat biti završen u planiranim rokovima.




NOVI IZVOZNI POSLOVI

„Amiga" Je za ovu godinu planirala povratak na rusko tržište. Trenutno proizvodimo stubove za spoljno osvetljenje jedne fabrike lekova u gradu Jaroslavlje u Rusiji, a početkom februara počela je i isporuka tih stubova.
U toku je ugovaranje isporuke stubova za javno osvetljenje kompleksa "Sanatorij - Soči" u Sočiju preko firme "Stroiklassik". Takođe, u toku je proizvodnja i isporuka stubova za hotel sa 5 zvezdica na obali Kaspijskog mora preko „Energoprojekta".
Nastavlja se saradnja i isporuka stubova za javno osvetljenje firmama u Crnoj Gori, Republici Srpskoj i Makedoniji.







SADRŽAJ